Vården ett stort nötskal!

Hej!
 
Dagen starta med ett samtal till vården där hon som svara nästintill håna mig. Blir så jävla arg på skiten! Jag blev  dessutom ännu en gång lovad att dom skulle höra av sig, men än så länge har dem inte gjort det. Men jag har mer eller mindre bestämt mig för att ta kontakt med deras chef och fråga vad faan hennes personal sysslar med. Läkaren har gjort mig sämre än vad jag var innan jag kom till honom och nu vill han inte ta ansvar för det. 
 
Helt stört hur vården får bete sig! Ibland undrar jag varför jag ens försöker vinna?! Dem vill tydligen inte ha mig där men dem vill heller inte hjälpa mig att bli bättre. Det går liksom inte ihop?! Varför ska vi med kroniska sjukdomar behöva utstå detta helvete?! kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, höft, armar. illamående, yrsel, feber. Väldigt matt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Paulina

Fy, det låter helt fördärvligt! :( Hoppas det löser sig med dem!

2016-04-04 @ 16:06:47
URL: http://lyckoruset.se
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så kika in om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-04-04 @ 16:58:11
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0