Bakslag efter gårdagens träff...

Tjo!
 
Igår var jag med en av mina bästisar i 2 timmar innan kroppen börjar säga ifrån och jag var tvungen att ta mig hem så fort som möjligt. Jag är dockstolt att jag tog mig an att träffa Ellen en stund trots kroppen. När kroppen väl börjar strejkar så slutar det oftast med att jag ramlar ihop för kroppen helt enkelt inte orkar mer, men som tur hann jag hem innan det skedde igår.
 
Jag känner mig fortfarande väldigt matt, svag i benen och smärtpåverkad idag, därmed blir min och Wiirah´s dag lugn. Det blir troligen filmmys senare sen och om jag känner henne rätt kommer valet av film bli Zootropolis. Men även om jag såg den för bara ett par dagar sen är jag lika taggad på att få se den igen. Den är en av mina favorit filmer just nu. kramiz<3
 
Igår kom Wiirah hit<3
 
Laddar batterierna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0