Efterlängtat Äventyr.....

Goddag!
 
Inatt hade jag fruktansvärda smärtor i benen, men efter att ha tagit morfinliknande lyckades jag till slut somna. Vilket var otroligt skönt för idag ska jag ju iväg på ett firande och då behövs det en del energi för att orka med alla intryck. Jag hoppas bara att vädret håller sig bra så jag slipper bli allt för nedkyld. Denna dag har jag sett framemot sen pappa fixa biljetterna innan sommaren.
 
Ni kommer självklart få se bilder från "familjefesten" på måndag. Då jag troligen lär vara helt sängliggandes imorgon av utmattning och smärtor. Det tar ju lite på kroppen att vara på firande som kronisk sjuk, men för mig är det viktigt att våga åka på sådana här äventyr även om det kommer straffas efteråt. Roligheter och skratt ger ljus i tillvaron och det behövs just nu. Nu måste jag fixa mig i ordning. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0