En härlig Söndags utflykt...

Goddag!
 
Imorse blev jag väckt av min älskade mamma som fråga om jag ville följa med till Mariestad och självklart hacka jag på. Jag behövde få komma ut idag efter vart inne i två dagar och bara få komma ut i solen kändes befriande. Valet av staden var enbart för dem har en affär som heter Karlsson som har lite av varje där och framför allt fina sängkläder som jag var in akut behov av. Jag hitta även lite annat skoj som ni kan se bland bilderna nedanför.
 
Min vänster höft bråkar och slemhostan är fruktansvärd, så kommer inte anstränga mig mer idag utan det blir nog att slötitta på youtube eller någon serie. Veckan som kommer ser än så länge rätt lugn ut för min del, men det kan ju ändras allt eftersom. Kramiz<3
 
Så här glad är jag idag:
 
Guldkorg, brevpapper, tröja, sängkläder, film:
 
Dessa två sängkläder fick de bli denna gång<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sharon

Åh vad härligt med en tur iväg! Diggar Zootropolis DVD:n också ;) riktigt bra film!

Kram

Svar: Jaa det var jätte skönt att få komma ut lite. Jag ser framemot att se den med syskonbarnen någon dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-08-07 @ 19:32:44
URL: http://leggohouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0