En utflykt till stan...

Godkväll!
 
Idag har jag faktiskt tagit vara på ännu en dag i solen. Redan i förmiddags begav vi oss till torghandeln i stan för att bara strosa runt en stund. Det var inte så mycket intressant för mig, men det var ändå skönt att få komma ut på nått. Jag har även passat på att pyssla lite och nu är det bara en detalj kvar att göra sen är min skapelse klar. Dock lär jag nog inte hinna mer denna vecka utan får fortsätta nästa gång jag kommer hit till ön.
 
Min kropp mår okej bortsett från att varje hostattack smakar blod och att nervsmärtor i benen ökat senaste dygnen. Tröttheten har vart hanterbar här ute på ön, då jag försöker ta dagen som den kommer och bara njuta av livet medans jag orkar hålla mig uppe. kramiz<3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0