Förkylningen har anlänt...

Hej!
 
Halsont och feber har nu även slagit till här hemma och skräcken att allt kommer bli värre de närmsta dagarna får mig att falla i tårar när som helst. För är det något som jag har svårt för så är det just att ha så ont i halsen att man inte ens vill svälja sitt saliv eller prata. Denna veckan lär därmed inte bli som planerat, men kommer ändå göra mitt bästa för att klara den utan allt för mycket tårar. Nu ska jag försöka pyssla med något för att få tiden att gå.  Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Vilken underbar blogg du har och vad stark du är som väljer att dela med dig av det du kämpar med. Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte??

Svar: hej! Tack så mkt=)Ja, det skulle vara kul. Vad heter din blogg? länken fungerar inte.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-08-24 @ 12:28:26
URL: http://www.nouw.com/skrivochvarglad
Elin

Vad roligt att du vill! Min blogg heter skrivochvarglad och jag bloggar på bloggportalen nouw. All info kring länkbyten finns under kategorin länkbyten och är det något som är otydligt är det bara att kontakta mig 😊

Svar: Ska kika in senare sen när jag har tillgång till dator igen. Hör av mig så fort jag hunnit läst på lite om din blogg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-08-24 @ 12:54:24
URL: http://www.nouw.com/skrivochvarglad
Elin

Jättebra då hinner jag djupdyka in din blogg 😊kram på dig ha en underbar Lill lördag

Svar: Det är första gången jag gör ett länkbyte, så känner mig lite ny på det här. Men vill du jag mejlar texten innan den publiceras? så du får godkänna den.

Tänkte publicera det imorgon om det går bra för dig? kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-08-24 @ 13:57:26
URL: http://www.nouw.com/skrivochvarglad
Ida

Hoppas du kryar på dej fort :)

Svar: tack, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-08-24 @ 15:08:17
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Elin

Godkväll! Ja jag har precis kommit in i detta med länkbyte men det är egentligen inte så svårt. Ja om det inte är några besvär så visst, vill du att jag ska göra samma?? Vill du att jag ska ta med något speciellt gällande din blogg??

Ja det går jättebra att du publicerar det imorgon jag tänkte faktiskt också göra det då jag tycker det är rättvisats så.
Kram på dig!

Svar: Okej😊 skickar texten imorgon när jag kommer upp för nu ligger jag nerbäddad. Så publicerar jag så fort du godkänt det. Jag Tror du lyckas få fram en bra beskrivning om min kamp ändå, så du behöver inte skicka. kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-08-24 @ 22:18:24
URL: http://www.nouw.com/skrivochvarglad


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0