Helgen blev underbar<3

Tjo på er!
 
Gårdagen blev trots allt helt magiskt. Wiirah bada i vattenspridaren precis som när jag var liten och jag la i solstolen och titta på. Det var länge sen jag skratta och log så mycket på en och samma dag. Jag behövde nog få den glädjen i mig för att ladda upp inför den kommande veckan med behandling.
 
Idag mår jag dessto sämre jag kan nämligen knappt gå eller stå pga vänster ben strejkar. Men som tur väntas det bara hemfärd till stan idag, vilket gör att jag inte kommer behöva anstränga mig speciellt mycket. Denna helg blev helt klart bättre än mina förväntningar. kramiz<3
 
Wiirah njuter av solen till max:
 
helgens väder:
 
Precis smörjt in mig med solskyddsfaktor där av glansig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kuschelblogger.se

Hej! Lycka till med behandlingen och ha en toppendag! / Kuschelblogger

Svar: tack så mkt=)
♥JèÑnIèY♥

2016-08-14 @ 19:36:30
URL: http://kuschelblogger.se
Tessan

Jag sprang i vattenspridaren som barn, jag älskade det ochans tyckte att det var super kul och härligt. Härliga tider man hade som barn.

Svar: hehe jaa visst vart det:) kramiz=)
♥JèÑnIèY♥

2016-08-14 @ 20:54:12
URL: http://nouw.com/snabela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0