Värmen är tillbaka!

Goddag!
 
Inatt kom värmen tillbaka och det kändes även inomhus för jag hade över 26 grader i mitt rum. Det tog därför en stund innan man lyckades somna, men när jag väl somnat sov jag väldigt bra. Jag vakna dock upp i morse med slemhosta och värk, så jag mår lite sämre än igår men förhoppningsvis är det bara ett litet bakslag innan förkylningen försvinner helt.
 
Idag har jag tänkt försöka sitta ute en stund och även göra klart mitt pysselprojekt om jag nu orkar hålla på med det. Jag vill helst göra klart det innan jag ska tillbaka hem till stan igen, men vill inte pressa kroppen nu när den bekämpar en infektion så vi får helt enkelt ta dagen som den kommer istället. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Laila

Så skönt med sommarvärme!! Önskar dig en underbar fredag! <3 Stor kram! :)

Svar: jaa det känns underbart att den kom tillbaka. Ha en super fin helg nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-08-26 @ 13:48:52
URL: http://Lailas.me
Helene

Jo har varit väldigt varmt :o För varmt för min del. Men från 28grader sjönk det på en halvtimma till 23 och nu är det 19, nu är det perfekt, haha! *o*

Svar: Ja jag har svårt för extrem värme. När det var som värmas på dagen var de uppe i 30 grader. nu ikväll/natt är de runt 18 och blåser rejält ut, så betydligt skönare. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-08-26 @ 22:52:40
URL: http://minttu.blo.gg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0