En del av mitt kaos i rummet...

Hej på er!
 
Nu är både håret och fötterna fina till Jul och det känns underbart. Det enda som kvarstår att få fint är mitt sovrum som just nu ser ut som ett kaos. Jag vet inte hur jag ska lyckas få det bra, när de mesta av de jag har framme är sånt som är vikigt för mig som medicinlådorna och andra hjälpmedel som dagligen används. Måste lösa det på något sätt iallafall. Jag har ju några veckor kvar innan första Julbjudningen ska vara här hemma. kramiz<3
 
Måste ju finnas nått som får detta kaos att se bättre ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Julia

Åh, vad skönt att bli ompysslad. Verkligen skönt att unna sig lite lyx i dessa mörka tider. Kaoset löser sig på ett eller annat sätt, huvudsaken är att du mår bra och känner att du orkar! :)
Ha det så bra! Kram

Svar: Jag älskar att ta hand om kroppen lite extra nu när det är kyligt ute.
Ja, du har så rätt. Tror mycket av ångesten skulle försvinna om jag fick lite ordning, men det får ta sin lilla tid. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-01 @ 15:47:46
URL: http://juliamariafelicia.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0