Kriget mot infektionen...

Tjo!
 
Smärtan i kroppen går inte längre beskriva och ilskan över att återigen få fira jul med infektion i kroppen får mig att vilja ge upp det här med att ens försöka fira Jul längre. Denna jobbiga förkylning har även satt sig på mina stämbanden, så jag kan varken prata eller ens viska. Vilket ställer till det lite i vardagen när man är beroende av hjälp från andra i hemmet. Men jag försöker vila rösten så mycket som går nu och jag hoppas det ska vända redan imorgon. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Många kramar från mig
Hoppas du mår bättre imorgn
<3 <3 <3

Svar: Vi får hålla tummarna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-22 @ 18:01:51
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0