Samtal från sjukhuset..

Hej på er!
 
Imorse ringde min hudläkare mig angående provsvar och om den nya behandlingsplanen. Redan när hon börja nämna att det kommer bli tufft kom rädlan och tårarna. Jag har det svårt att klara vardagen nu. Hur kommer det inte bli att gå på mediciner som påverkar kroppen ännu mer.
 
Innan jag får påbörja den nya behandlingen måste jag på kontroll och lämna blodprover för att se att kroppen är tillräckligt stark för att ens få starta och sen ska jag skriva på ett papper om att jag är medveten om riskerna. Under hela behandlingen ska jag gå på kontroller för att se så värden håller sig bra. Jag hoppas verkligen detta kommer fungera och att jag inte får allt för svåra biverkningar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

kram kram <3

Svar: Tack det behövdes. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-15 @ 15:15:40
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se
Nilla

Hoppas det hjälper och inte stjälper. Kram

Svar: Jag hoppas det. Är jätte nervöst för biverkningarna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-12-15 @ 16:07:05
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0