Santa Lucia...

Hej på er!
 
Hoppas ni har en underbar Lucia-dag där ute. Jag själv kom precis upp ur sängen och sitter nu å lyssnar på en av mina favorit Lucia låtar som är både vacker och upppiggande för lilla mig. Jag mår idag sådär i kroppen, men förhoppningsvis bli jag lite starkare igen de närmsta dagarna.
 
Jag har under de senaste åren inte firat Lucia speciellt stort. Jag brukar ibland se på Luciatåg på Tv, men oftast brukar det bara bli lite musik och sen får det vara bra för min del. Jag minns att jag älska denna dag som barn men ju äldre jag blivit ju mer försvinner Lucia firandet. Kramiz<3
 
Hur brukar ni fira denna dag?
 
Min favorit låt denna dag sen första gången jag hörde den i Norska julkalendern 2006:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0