2 timmars målande igår

Tjo!
 
Efter min lilla middagsvila igår orka jag faktiskt ta fram och måla en stund. Visst det blev bara 2 timmars, men för mig är det rätt mycket då jag får ta vara på den tid/ork jag har över de få gånger som blir. Jag blev otroligt nöjd med fåglarna, dock vet jag inte vad den sista ska ha för färg. Tar gärna emot färgförslag på den sista fågeln. Limegrön eller röd kasnke?
 
Kroppen mår idag inte alls som den ska. Jag har extremt kämpigt med andningen, så är rejält trött/matt. Nervsmärtorna är kraftiga i benen, men inte så det känns som benen ska gå av utan jag klarar stå en stund innan det blir för mycket för kroppen. Jag får kämpa på, någongång ska det ju vända! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Helene

En röd fågel säger jag! ^o^

2016-02-21 @ 13:47:17
URL: http://minttu.blo.gg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0