Dags för ännu ett vårdmöte

Tjo!
 
Infektionen har verkligen slagit till mot min kropp. Jag känner mig helt borta i perioder, men jag hoppas innerligt att det inte blir värre än såhär för jag vill verkligen inte läggas in på sjukhus. Mina sjukhusvistelser är ju lite av skräckupplevelser och det är de sista jag behöver just nu. 
 
Jag ska snart iväg på ett litet möte på sjukhuset och därefter blir det säng/soffläge framför någon film. Elwiirah ville gärna håller mig sällskap, så antar det blir en barn/familjefilm vi kommer se sen. Nu ska jag inhalera luftrörsvidgande och slemlösande och sen måste jag klä på mig. Hoppas ni får en fin Onsdag! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas mötet gick bra :)

2016-02-17 @ 14:53:40
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0