En plågsamt natt....

Hej på er!
 
Natten tills idag var väldigt plågsam trots flera försök till att somna så lyckades jag inte fören 6 imorse. Jag som verkligen behöver minst 10 timmars sömn och ja jag bröt ihop en stund innan jag insåg att det enda jag kan göra är att vänta ut tills kroppen är så utmattad att den inte klarar hålla sig vaken oasvett värk, skakningar.
 
Ikväll blir det en kort kompisträff med Amanda så hon äntligen kan få sin födelsedagspresent som legat och väntat på henne i över 1 månad nu sen hon fyllde år. Det ska bli roligt att vara en stund med henne innan tv börjar sen och imorgon blir det någ en kompisträff emd Ellen på köpcentret då jag MÅSTE till apoteket och fixa en massa till mitt hemma-apotek igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0