Kampen fortsätter trots mörkret

Heej!
 
Jag blir allt sämre i kroppen ju längre infektionerna håller sig kvar. Den senaste veckan med hög feber börjar ta på en både fysiskt och psykiskt. Men jag försöker hålla humöret uppe även om det är svårt i perioder. Idag spenderar jag mina vakna timmar i soffan eller för att äta. Jag behöver egentligen duscha av håret, men det får väntas tills jag mår tillräckligt bra för att klara av det. Om jag nu någonsin blir bättre igen, det känns ju inte speciellt troligt den närmsta tiden iallafall.
 
Nu blir det till att lyssna på Delta Goodrem och försöka hitta tillbaka styrkan. Hennes låtar peppar mig till att kämpa på trots alla svåra motgångar och jag vet att min älskade ME-syster också hade gjort det. Vilket gör att låtarna går ännu mer mot hjärtat. Jag ska vinna kampen! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandora

Skönt att du hittat något som kan peppa dig så :)

2016-02-18 @ 18:45:42
URL: http://sandoras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0