Lördags utflykt

Godmorgon!
Idag har jag tänkt åka på en liten utflykt till en secondhandbutik. Det var jätte länge sen jag var där sist och tyckte det passa perfekt som en liten utflykt denna lördag som ändå kommer bli rätt lång och seg för lilla mig. Kroppen är fortfarande inte bra, men febern har gått ner så är inte lika matt och vimsig i huvudet längre. Vi får hoppas det fortsätter i den riktningen så jag blir bättre och bättre nu. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen. Infektion, illamående, andfådd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fairyland surprises

Vilken vacker bild!

Svar: tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-02-20 @ 10:08:19
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se
Lili

Har också problem med nervsmärtor i benen. Fy fan, finns nog inget värre. Inget hjälper heller, tycker jag... brukar sluta med att jag sväljer sömnpiller för att somna bort från smärtan. Lider med dig!

Fin bild för övrigt!

Svar: värken i benen gör att jag ibland bara ligger och skriker för det gör så ont. Det enda som kan lugna ner dem är Tramadol, dock får jag inte det utskrivet längre.
TAck så mkt, det är en damm som ligger där jag bor. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-02-20 @ 16:17:44
URL: http://zilverka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0