ME-krasch efter tågresan...

Heej!
 
Gårdagens resa tog hårdare på kroppen än väntat. Sista 2 timmarna på tåget mådde jag så fruktansvärt illa och ville inget annat än att komma fram. Väl framme kvarstod svimkänslan (yrseln, källsvettas), men illamåendet klinga av framåt kvällen som tur var. Idag känner jag mig mest matt och trött i kroppen inkl hjärttrötthet delux.
 
Så bortsett från att jag tagit mig ett svalt bad idag, har det mest blivitsängläge för lilla mig. Men så är det alltid när jag utsätter mig för stora äventyr. Jag hoppas dock må lite bättre imorgon så vi kan gå ut och äta finmiddag, då den i höstas inte sluta specielt bra (blev akut sjuk mitt i allt). kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Läst igenom en del i din blogg. Vilket kämpande! Keep it up och stay strong, du grejar det! :-)

2016-02-06 @ 22:34:08
URL: http://svanholts.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0