Möte först sen biobesök

Tjo!
 
Om en liten stund ska jag iväg på veckans första möte. Ett möte som jag faktiskt egentligen vill strunta i då jag vägrar ha en psykolog som styrs av min läkare vad vi ska prata om. Det är inte den typ av samtal jag vill ha. Jag vill ha en samtalskontakt där jag släpper ut de jag vill få ut och oftast är det vardaglig händelser både positiva och nekativa som jag vill få ut. Jag kommer med största sannolikhet behålla min kurator på min gamla vc, då jag känner mig väldigt trygg och bekväm hos henne.
 
Jag och Elwiirah ska i eftermiddag gå på "Alvin och gänget 4" på bio. Hon skulle gentligen till badhuset med sin lillebror och mamma, men eftersom dem var små sjuka där hemma. Ville hon helst inte åka, vilket jag kan förstå. Så det blir bio för oss istället, någon Elwiirah önska sig redan när hon kom i fredags. Nu måste jag åka iväg på mitt möte. kramiz<3
 
Bild tagen från biobesöket<3:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0