Äntligen vart på behandling

Goddag!
 
Då var veckans sista behandling avklarad och det gick lika smidigt som vanligt. Jag känner mig fortfarande lite sliten i kroppen och är rejält smärtpåverkad så resten av veckan lär bli lugn. Om en liten stund ska jag bädda ner mig i soffan för att vila, så jag orkar äta middag sen. För jag klarar inte äta om jag är för trött och matt, därför vilar jag alltid innan. Det blir nog att ta morfinliknande för dämpa smärtorna idag, då dem plågar mig alldels för mkt för att jag ska kunna ta mig igenom dagen utan tårar. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, armar. Huvudvärk, illamående, extremt matt och lite febrig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0