Äventyr för en stund...

Hej!
 
Efter gårdagens inlägg fick jag otroligt mycket stöd från er läsare. Tusen tack för att ni finns!<3 Imorse kändes det lite bättre, så vi passa på att åka iväg till Leklandet en stund. Där möte även min bror och hans kompis upp oss så Elwiirah fick en lekkamrat att vara med. Eftersom vi var såpass många vuxna åkte jag och prins hem så fick Elwiirah vara kvar med min bror och kompisen.
 
Nu ska jag passa på att vila mig innan Tösen kommer hem igen. För hon vill gärna att det ska vara fullt ös från morgon till kväll, något jag inte klarar av med mina sjukdomar. Därför får man passa på att ladda batterierna medans det är lugnt i huset. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0