Äventyr i sikte...

Tjo!
 
Idag väntas det iallafall bli äventyr med pojken trots att jag inte sovit så bra inatt. Jag vill nämligen komma ut lite för att ha roligt och inte bara ligga instängd på rummet som en fånge. Eftersom drakpoolen (barnpoolen) på badhuset är urfunktion får det bli leklandet. Pojken blev något besviken av att det inte blir badhuset då han sett fram emot det jätte länge. Men leklandet duger nog lite bra så fort vi kommer dit.
 
Jag har senaste veckorna även funderat på att i slutet av denna veckan åka ner till skåne ett par dagar. Men om detta verkligen blir av återstår att se. Allt beror hur jag mår efter detta äventyr och om jag klarar av att resa när jag mår som jag gör. Vi får helt enkelt hålla tummarna för att jag kommer iväg tillslut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Jag håller tummarna <3

2016-01-26 @ 12:34:00
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0