Sista shoppingen för 2015

Godmorgon!
 
Gott nytt år på er där ute! Hoppas ni hade en toppen fin nyårsafton. Vi starta gårdadagen med att shoppa kläder till wiirah då hon växt och slitit ut sina favoritkläder. Det var jobbigt att försöka prova kläder på henne medans antal folk öka och varmen blev olidlig i affären, men tillslut blev vi klara. Hon var mest nöjd med mimmi-tröjan hon själv valde, men tror dom andra också blir favoriter så småning om precis som allt annat jag köpt. kramiz<3
 
kroppstatus: Smärtor i benen, höft, huvud, armar. Illamående, matthet. Torr i halsen efter alll hosta.
 
Mormor: Handla inte för mkt nu:
Elwiirah: Ooops det blev visst en del:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Gillar att det finns väldigt mycket positivt i din blogg också. Krya på dig, KÄMPA!
Kolla gärna in min blogg där jag just nu har en veckans blogg tävling. Hur lät som helst att vinna, vem vet kanske vinner du?
Kram <3

Svar: TAxk så mkt=) Jag försöker att skriva både de bra och de svåra sakerna som händer i livet.
Jag kikar gärna in på din blogg. Men du har glömt länka den. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-01-06 @ 12:12:13
hanna

HÄR ÄR BLOGGEN
http://nouw.com/hannaolssons/januari---mars-22218881

Svar: Tack. Ska kolla in imorgon. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2016-01-07 @ 19:43:07
URL: http://nouw.com/hannaolssons


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0