Sjuk på nytt....

Godkväll!
 
Kallsvettas, febrig, illamående och känner mig smått överhettad. Denna dag hade jag hoppas på skulle gå bättre, men har bara kunnat legat nerbäddad i sängen. Jag hoppas dock kunna hålla mig vaken resten av kvällen och kanske försöka duscha av mig så jag slipper känna mig kladdig av allt svett.
 
Sen blir det nog myspys framför tv om jag nu klarar av det utan att somna på soffan. Men jag ska göra mitt bästa för att klara hålla mig vaken. Då jag behöver lite sällskap även om jag har svårt för närhet idag. Bara en kram gör att jag nästan svimmar av värme även om jag egentligen hade behövt flera för att inte känna mig ensam i kampen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Olivia

krya på dig!♥

2016-01-08 @ 19:28:50
URL: http://kissimissicatpow.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0