Skridskoåkning

Hej!
 
Idag mådde jag något bättre vilket gjorde att vi faktiskt kunde åka i väg en sväng till ishallen och åka skridskor. Elwiirah åkte inte mkt själv utan fusk åkte med oss hela tiden, men men det kommer nog med tiden. Dessutom verkar hon hon trött idag, så hon hade nog en tuff natt precis som mig.
 
Jag verkar vara feberfri idag, men fortfarande väldigt matt och smärtpåverkad. Det känns extremt tungt inombords att se sig själv bli sämre. Men jag försöker hålla humöret uppe även om det inte alltid är så lätt. Nu ska jag vila mig på soffan en stund. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Så fina bilder på Elwiirah kan du mms de? <3 försökte ringa er några ggr idag... gick de bra sen med Iiahs mage?puss älskar dig hon har världens bästa moster <3

Svar: Mms dem imorgon.... Vår hem telefon fungerar ej att ringa till då vi inte får ringsignal. Älskar dig syrran ❤
♥JèÑnIèY♥

2016-01-04 @ 23:26:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0