Veckan rullar på trots motgång

Godkväll
 
Jag skulle egentligen bloggat om nått roligare idag, men eftersom blogg.se vägrar samarbeta idag, så får jag försöka lägga upp de inlägget imorgon. Jag har mest bara sovit idag precis som övriga dagar denna veckan. Hatar verkligen att kroppen mår såhär, men vad har jag för val än att försöka stå ut. Jag har fortfarande inte lyckats få upp värmen i lägenheten så evt ska vi fixa värmefläkt. För långvarig kyla ger bara mer problem för mig och det är verkligen det sista jag behöver nu. kramiz<3
 
Kroppstatus: Svåra nervsmärtor, bränner i huden, illamående, trött.
 
Tur det finns gosiga morgonrockar och filtar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0