Äventyr ger mig nya krafter

Godkväll på er!
 
Både igår och idag har vi vart iväg på mysiga utflykter allt för att jag ska få annat att tänka på än allt strul med kroppen som just nu pågår. Dessa äventyr har även uppskattats stort hos tösen som både fått besöka Naturum, läcköslott och en stor sandstranden på bara 2 dagar. Jag är otroligt tacksam för pappas beslut om att åka iväg till stranden idag för jag var så nära på att börja gråta imorse då jag är  extremt less på att kroppen bråkar så kraftigt. Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen framför någon film. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor, huvudvärk, illamånde, yrsel, febrig och trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Misstossequeen

Fina bilder!
Ha en bra dag :)

Svar: Tack så mkt.
Ha en super fin dag du med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-07-31 @ 12:10:16
URL: http://misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0