Bakslag med inflammationer

Hej!
 
Jag har återigen åkt på inflammation i revbensbrosken och det gör obeskrivligt ont! Jag har burit på barn och börjt mig ner alldeles för mycket och det får jag lida rejält för idag helt enkelt. Jag har som tur med mig smärtstillande och antiinflammatoriskt i väskan för att kunna dämpa lite av smärtorna sen ikväll när det är dags att försöka sova. Men det kommer bli en tuff utmaning att klara av de närmsta dagarna utan att bryta ihop. Nu ska jag vara med barnen en stund till innan jag ska vila middag. kramiz<3
 
En fröken som lärt sig spela "11:an" :
 
En liten goding som älskar mosters utflykter:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Misstossequeen

Fina bilder och styrke kram <3

2016-07-27 @ 15:37:35
URL: http://misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0