Behöver samla kaft...

Godkväll!
 
Mina skakningar och kramper har senaste dygnet ökat kraftigt. Jag vet inte varför kroppen reagera såhär igen, men förhoppningsvis släpper det bara jag låter kroppen få vila nu ett par dagar i rad. Det blir helt enkelt att slöa framför filmer och serier för att försöka behålla lugnet och självklart gosa med katten. Det kommer bli tufft för redan igår kväll bröt jag ihop av att jag återigen tappat kontrollen över min egen kropp pga skakningar och nervsmärtor. Jag är ju betydligt mkt starkare än vad jag själv tror så jag kommer ta mig igenom detta. kramiz<3
 
Plutten och jag har gosat en stund vaje dag sen jag kom ut<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Olivia

Vilken söt liten katt. Mjau =)

2016-07-12 @ 20:22:56
URL: http://ollantos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0