Brandvarnaren väckte mig igen...

Goddag!
 
För andra natten i rad väcks jag av den hemska brandvarnaren och lika skräcklagen denna gången. Men det var bara att plocka ner den igen. Troligen är det så att det har hamnat spindlar och spindelnät i som gör att den piper då och då. Så det får nog bli att vi köper en ny för vi har inte lyckats få ut allt trots vi försökt blåsa bort all skit.
 
Min kropp mår fortfarande inget vidare och febern har dessutom kommit tillbaks. Vilket inte alls är bra tecken för mig, men ska försöka hålla ut så gott det går även om aptiten börjat försvinna. Idag står det enbart duscha håret på schemat annars blir det nog soff och solsols häng. Allt för att låta kroppen återhämta sig i lugn och ro. kramiz<3
 
Boven i dramat 2 nätter i rad:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sarah

Va läskigt o vakna av den :/

Svar: Aa mmma blir ju vettskrämd varje gång. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-07-14 @ 15:38:54
URL: http://CheerSarah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0