Gåtan är löst..

Hej på er!
 
Idag mår jag betydligt mycket sämre i kroppen och därmed kommer det bli en rätt lugn dag för både mig och TT. Avskyr verkligen att må sähär kasst i kroppen. Men man har ju inget val än att kämpa på. Jag ska nu försöka gå en sväng för att vakna till liv och tösen lär nog vilja cykla intill mig. Det syns verkligen på lilla TT att hon älskar att vara på ön.
 
Igår kom iallafall svar på varför min kroppen vart så utslagen de senaste veckorna. Svaret är att jag fått nya cystor som inte riktigt vill försvinna av sig själv. Läkaren som jag prata med förut tror dock att de försvinner med tiden och så länge jag inte tuppar av pga smärtor så är det hanterbart. Men jag kommer behöva kolla upp de igen och då tas det nytt beslut. kramiz<3
 
En nöjd TT som visar upp morfars senaste bygge:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0