Jag är i mitt paradis<3

Goddag!
 
Nu är jag återigen tagit mig hem till paradis ön för återhämta mig. Det känns underbart att få spendera de sista veckorna av ledigt här ute och förhoppningsvis orkar jag komma iväg till mitt favorit ställe för att köpa glass och kanske till någon sandstrand för att bada.
 
Idag går jag på morfinliknande för slippa ha så svåra nervsmärtor som de senaste dagarna. Jag hoppas kunna ta mig ut en stund för att ligga i solstolen och bara vila medans tösen cyklar. Som tur kräver inte TT så mycket av mig utan leker för det mesta med sig själv. Vilket är en otrolig lättnad för mig idag när jag är så medtagen. Bäst att ta tag i dagen. kramiz<3
 
Idag skiner solen men det blåser endel:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Heidi Scythe

Hej! Ber hemskt mycket om ursäkt att det tagiot en stund med att komma upp med veckans blogg, men nu är vinnaren uppe och ny omgång som ni gärna få delta i även om ni vann eller ej!

In och kika om just du vann en länkning på min blogg i en vecka!
Kram!

2016-07-29 @ 01:36:34
URL: http://heiduskaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0