Jag blir allt starkare igen...

Godmorgon!
 
Äntligen är det dags för den inbokade behandlingen som förhoppningsvis ger mig den sista kraften till att orka åka hem till ön igen beroende på hur kroppen mår. Det är iallafall vad jag hoppas på! Jag vet att pappas firande i helgen är en stor risk för lilla mig, men som tur tror jag inte många kommer dyka upp. I värsta fall får jag väl isolera mig på mitt rum.
 
Igår fick jag äntligen mina efter längtade "in ear"-hörlurar för mina gamla gick sönder i fredags och jag använder ju dem dagligen när jag ser film. Mitt nya headset från "happy plugs" kom mamma också med och jag måste säga att jag älskar dem otroligt mycket efter bara ett dygn! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Hoppas det går bra för dig!! <3 Så fina lurar :D

Svar: Det gick kanon bra igår. tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-07-06 @ 14:03:10
URL: http://emma.beautyboulevard.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0