Mysigt med regn....

God förmiddag!
Regnet öser ner här på ön, men det är så mysigt nu när man ändå är för svag för att orka vara ute. Kanske inte lika roligt för pappa som tänk grilla till sina gäster som kommer sen. Han är ju bra på att laga mat så han löser nog det på något annat sätt.
 
Jag mår något bättre idag även om jag fortfarande är väldigt matt och smärtpåverkad i kroppen. Jag är ju en fighter som inte tänker låta kroppen besegra mig och därför kommer jag försöka hålla mig uppe medans gästerna är här. Detta trots att jag egentligen bara hade velat ligga nerbäddad i sängen och glo på serie. kramiz<3
 
Pappas mumsiga tårta han beställde till sitt firande:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jessica

Du värkar vara en stark kämpare. Du är grym!
Och den där tårtan ser inte alls dum ut 😍

2016-07-12 @ 10:20:11
URL: http://devote.se/jessicasliiiv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0