Njuter av semestern...

Tja på er!
 
Idag bränner solen på rejält igen och jag har faktiskt redan fått duscha av mig kallt 3 gånger för att klara av att vara uppe. Jag blir helt svimfärdig av att bli överhettad oavsett hur mycket vätska och näring jag får i mig. Jag håller mig för det mesta i skuggan när jag är ute men även där steker det på bra. Förhoppningsvis kan jag och syrranta hos till sjön ikväll. Jag har det otroligt bra här hos syrran och varje kväll när barnen gått i sängs hittat vi på nått roligt. Denna resa hit må ha varit tuff, men jag ångrar det inte för det ger mer än vad det tar. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor, trötthet, inflmmationer. övethettad men på glatt humör.
 
Hallonbuskar i mängder:
 
Min guddotter<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Misstossequeen

Ha en fin dag :)

2016-07-26 @ 11:32:59
URL: http://misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0