Njuter till max av lugnet...

Tjo!
 
Idag skiner solen ännu starkare och dessutom blåser det mindre, så förhoppningsvis kan jag lägga mig en stund i solstolen eller så blir det att jag sätter mig vid söderväggen och studerar Engelska. Jag har ju inte haft ork att sitta och plugga nu på flera veckor. Vi alla njuter av livet här ute! Så fridfullt och vackert<3
 
Mår i övrigt något bättre idag även om jag fortfarande känner mig påverkad av infekionen. Det känns iallafall som orken börjar komma tillbaka lite i taget nu. Jag är ju starkare än vad jag tror så på nått sätt lyckas jag besegra det som dyker upp i min väg. kramiz<3
 
Det är helt magiskt här:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennilie

Vilken fin misse! :)
Svar; Tack så mycket för din kommentar! Ha en trevlig eftermiddag/kväll.

2016-07-17 @ 18:06:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0