TENS-apparaten är guld värd....

Hej!
 
Senaste dagarna har jag vart väldigt smärtpåverkad och igår kväll tog jag beslutet att sätta på TENS-apparaten ett par timmar då jag ändå var feberfri för en gång skull. Jag blev genast mindre smärtpåverkad och väldigt avslappnad i kroppen.Vilket jag verkligen behövde efter dessa tuffa dagar.
 
Jag somna otroligt gott till slut, men den härliga sömnen vara inte länge för mitt i natten pep brandvarnaren att batteriet behövdes bytas. Så det var bara att ringa in till pappa och be honom komma ut med en stega och ta ner den. Det tog en bra stund innan jag kunde lugna ner mig och somna om, man blir ju smått skräckslagen över att vakna av en brandvarnare. Men det känns ju skönt att veta att man vaknar när den väl börjar tjuta/pipa trots öronproppar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emilie

Jobbigt med brandvarnaren men bra att det fixade sig så fort!!

2016-07-13 @ 19:10:55
URL: http://aliems.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0