Totalt utslagen av febern...

Tjo!
 
Jag är just nu extremt påverkad av både febern och alla smärtorna. Till och med så mycket att jag bröt ihop imorse, för jag är så less på att må såhär i kroppen dag efter dag utan uppehåll. Det är otroligt tufft i kampen dessa dagar då allt känns som en evighet när man egentligen bara vill att allt ska vända till det bättre igen. Men jag har inget val än att försöka ta mig igenom detta elände ännu en gång. Får helt enkelt bli en dag i sängen framför någon rolig film och kanske en vilostund i solstolen ute. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Misstossequeen

Krya på dig!

Svar: tack=)
♥JèÑnIèY♥

2016-07-18 @ 21:18:58
URL: http://misstossequeen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0