Vänskap betyder så mycket...

Tjo på er!
 
 Det var länge sen jag umgicks med en kompis nu och det var verkligen något jag behövde för att få tillbaka lite av min glädjen. Så igår kväll träffades jag och min bästis en stund. Vi åkte bla upp till berget och gick en sväng till utsiktsplatsen och det var otroligt skönt att få komma ute efter att ha legat inne i flera dagar i sträck. Den känslan går knappt beskriva, men på nått sätt är det så befriande att få andas frisk luft.
 
Jag är otroligt glad över att ha min bästis sen barndomen kvar vid min sida. Hon och jag har upplevt så mycket tillsammans och dem flesta minnerna är faktiskt fina. Men det finns även tuffa perioder vi fått gå igenom pga ålderskillnaden. Som tonåring fick jag utstå endel elaka kommentarer av mobbarna angående att min bästis är 6 år yngre än mig. Men jag lät inte mobbarna förstöra min och min bästis fina vänskap! kramiz<3
 
Mina riktiga vänner betyder så mkt för mig utan dem hade jag förmodligen inte ens stått här idag!
 
Otrolig vacker utsikt över Skövde:
 
Denna fick jag i present av min brev-vän:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Heidi Scythe

Vinnaren va veckans blogg kmr upp på måndag kl 18! gå o kika om du vinner!

Svar: okej då vet jag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-07-03 @ 02:04:35
URL: http://heiduskaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0