Äntligen hos syrran igen<3

Tja!
 
Inatt sov jag konstigt nog väldigt bra trots att jag glömde min wellpure kudde hemma. I förmiddags var jag och några barn iväg på en liten promenad för att vila upp oss från allt oljud från byggarbetarna på taket. Vi har otroligt härlig väder även idag, så om jag har tur kanske det blir ett äventyr ikväll. I övrigt blir det nog en ganska lugn dag. Jag hoppas kunna sitta ute sen när det är lite svalare för att undivika överhettning. Nu ska jag svara på några viktiga mejl och sen försöka vila en halv timme i sängen. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen. Inflammation i revbensbrosken, men otroligt glad ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0