Äntligen Massage dags!

God förmiddag!

 

Jag forsätter veckan med att skämma bort min sjuka kropp lite extra. Senare idag står det helkroppsmassage på schemat. Något jag behövt väldigt länge men inte lyckats komma iväg pga. mina sjukdomar som gett mig hög feber. Så det känns otroligt skönt att äntligen få ta hand om kroppen oavsett vad det kostar. Jag är trots allt värd denna vecka efter all motgång jag haft senaste året.

 

Visserligen vet jag om att trötthet kommer bli värre ett tag framöver. Men förhoppningsvis kommer all spänning i kroppen försvinna och därmed även lindra en del av smärtorna. Jag får helt enkelt försöka ha lite tålamod även om det kommer bli svårt. Jag en fighter som kämpar på dag efter dag! Kramiz<3

 

Tyckte denna blomman var riktigt häftig:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0