En dag på Liseberg...

Tjo på er!
 
Igår var jag och stora tösen wiirah iväg i Göteborg för en dag på Liseberg. Denna tag har jag längtat efter i flera år nu, så det känns magiskt att jag faktisk kom iväg trots att kroppen vart i dåligt skikt senaste månaderna. Dagen rullar på rätt bra fram tills att Elwiirah ville åka karuseller som snurrar. För är det nått jag inte klarar av längre så är det saker som gungar eller snurrar. Jag tog mig igenom det, men mådde till slut så illa att jag var sekunder från att kräkas. 
 
Så här dagen efter har illamåendet och magsmärtorna släppt men har fruktansvärt ont i halsen av all slemhosta jag haft senaste dagarna. Kanske är infektion eller så är det bara ME som spelar kroppen ett spratt. Denna dag lär gå åt till att återhämta mig, därmed har jag inget inplanerat. Vilket är skönt för då slipper jag överanstränga mig flera dagar i rad. kramiz<3
 
Jag är enormt stolt över att jag vågar ha roligt trots konsekvenserna efteråt!<3
 
En stor dag för både henne och mig:
 En nöjd liten fröken :
 
Någon somna visst på tåget påvägen hem:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Så kul ! :D

2016-06-29 @ 16:02:11
URL: http://dovra.blogg.se
Jozzan

Åh mitt hjärta 💖💖💖 Saknar Elwiirah 💕 mamma ringer imorgon till dig 💖

2016-06-29 @ 20:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0