Hejdå ön och Hej syrran!

Goddag på er!
 
Idag bär det av till syrran och jag ser framemot det väldigt mycket. Jag behöver få ha lite syster tid och prata ut om alla tankar och samtidigt få kärlek i mängder av alla barnen som jag inte träffat på ett tag bortsett från TT som just nu sitter ute i solen och leker med vatten här ute på ön.
 
Det kommer ta på min energi att ha 5 barn omkring sig från morgon till kväll, men jag ska försöka ta lite vilopauser då och då för att inte köra slut på min redan svaga kropp. Bäst att packa ihop mitt och TT saker, så vi kan bege oss hem till stan för jag måste ju packa om innan avfärd till syrran. kramiz<3
 
Jag är stark som kämpar på även om det inte alltid känns så!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-06-06 @ 20:16:49
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0