Mitt älskade paket har anlänt<3

Hej på er!
 
Kom precis hem efter ett härligt besök på fotvården. Det var otroligt skönt att få fötterna fina inför sommaren och dessutom slipper jag slösa energi på att klippa naglarna på egenhand. Den orken kan jag lägga på nått viktigare som toabesök (för ja, jag blir extremt utmattad av de), måltider är också nått som tar på krafterna. Nu ska jag vila lite innan det är dags för mellanmål. Ikväll blir det nog att se film och ha TENS-apparaten på. Om jag känner mig rätt åker nog även Engelskaboken fram. kramiz<3
 
Kroppstatus: Svåra nervsmärtor, inflammation i revbensbrosken. Magsmärtor men på gott humör.
 
Idag kom min Engelska bok och jag är så taggad att få utveckla min Engelska ännu mer!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0