Nu tar jag ledigt från vården...

Hej på er!
 
Då var månadens sista behandling avklarat och nu går jag på semester i 14 dagar. Det ska bli otroligt skönt att bara få andas ut och återhämta mig efter allt. Det har ju vart rätt kämpigt senaste månaderna pga allt vårdstrul & sjukdomar som blivit värre. Men nu känns det som de börjar gå framåt igen, vilket gör mig väldigt stolt. Jag har ännu en gång besegrat mörkret! Vi får hoppas det fortsätter i rätt riktning så inte sommaren blir förstörd. Nu ska jag vila en stund innan jag ska packa inför resan till ön. kramiz<3
 
Detta köpte jag på vägen hem från sjukhuset av de pengar jag fick i present:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma -Merakibeauty.se

åh så härligt!

2016-06-21 @ 14:27:40
URL: http://merakibeauty.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0