Ny vecka med nya utmaningar...

Goddag!
 
Jag är extremt sliten och smärtpåverkad efter gårdagens firande. Men är otroligt tacksam för att mina föräldrar ordnade en så fin dag för att fira min födelsedag utan att jag behövt fixa nått. Den stressen som blir när man ska planera ett firande hade jag inte klarat av nu när jag går igenom en tuff period med mycket smärtor och trötthet. Så tack mamma och pappa för att ni ordna allt.
 
Idag har jag vart på kontroll & samtal på sjukhuset. Det enda som oroar läkaren är min skyhöga puls under vila och att blodtrycket är såpass lågt. Så vi får helt enkelt se hur kroppen reagerar imorgon efter behandling. Det är ju inte första gången min kropp beter sig såhär. Men bara jag slipper få högfeber och bli helt slö i kroppen efter allt, så kommer det nog gå bra. kramiz<3
 
Några av alla kakor mamma & pappa baka till firandet:
 
Princesstårta med blåbärsgrädde<3:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0