Sliten men taggad inför helgen....

God eftermiddag!
 
Mitt mående idag är sådär efter gårdagens frisörbesök som tog ca 2½ timme totalt. Men jag försöker hålla mig sval för att inte bli överhettad för då lär jag bli ännu sämre. Jag hade fruktansvärda nervsmärtor och skakningar inatt så jag somna inte fören 4 i morse. Därför är det inte konstigt att jag känner mig matt/svimfärdig nu framåt eftermiddag.
 
Ikväll blir det att packa inför helgen som ska spenderas ute på ön. Jag älskar mitt paradis och dessutom ska TT följa med, så kommer bli super kul. Hoppas bara vädret håller sig så här fin som de gjort de senaste dygnen. Jag har ju fått en ny solstol att ha på ön så även fast kroppen inte mår bra kan jag ligga ute i skuggan.  kramiz<3
 
Fruktmellis och ett avsnitt av Violetta fick de bli runt middnatt igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0