Snart är denna vecka slut...

God förmiddag<3
 
Natten tills idag var en av de jobbigaste på väldigt länge. Hur mycket jag än försökte lyckades jag inte somna fören 7 imorse. Vid halv tio kände jag att det inte gick längre, så jag gick upp och frukost istället. Jag kommer förmodligen bli galet trött och svimfärdig senare sen.
 
Men jag får försöka ta det lugnt idag även om det inte är de lättaste när man har barn i huset. Det känns dock underbart att äntligen få lite sällskap i min ensamhet här hemma. Ska nog passa på att sätta mig ute en stund ifall regnet tänkt komma eftermiddag/kväll. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Gillar din bild högst upp :D jättefin, hoppas denna natten blir bättre <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0