Snart tar även jag helg<3

Godmorgon!
 
Inatt sov jag faktiskt riktigt bra. Jag behövde verkligen sömn efter flera långa nätter i rad. Om en stund ska jag och TT till sjukhuset så jag får veckans sista behandling innan jag tar semester från allt vad vård heter. Iallafall vad jag planerat men allt kan ju hända, det har man ju lärt sig efter 12 år som sjuk. Helgen kommer nog bli avkopplande och mysig. Vi har tänkt åka till slottet på ön någon dag, för igår kväll läste vi en saga som utspela sig just där. Så nu har vi en liten nyfiken tös som vill se slottet i verkligheten för att vara säker på att det faktiskt finns. Sötaste ungen! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Gulligt mobilfodral :)

2016-06-03 @ 09:09:41
URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0