Stora tjejen slutar 1:a klass...

Goddag!
 
Imorse hade Elwiirah sin första skolavslutning och hon var en aning nervös. Men det släppte när hon väl hade fått sjunga med sin klass. Hon var otroligt tacksam över att både moster (jag) och morfar kunde komma utöver hennes stora familjen. Det är nu man inser att tiden går alldeles för fort.
 
Jag har kommit hem till stan nu och här har jag ju faktiskt inte varit på en vecka. För i måndags mellanlanda jag bara här för att byta reseväska innan jag åkte till syrran. Det var lite jobbigt att lämna syrrans familj som alltid. Men jag har lite projekt jag behöver göra i helgen inför kommande veckan och då vill jag helst ha det lugnt omkring mig. Så bara till att samla ny energi! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0